Centar za servis i popravak
Prije nego što pošaljete svoj ATN Europe proizvod na servis ili popravak,
pogledajte naše sekcije za otklanjanje poteškoća i često postavljana pitanja koje vam mogu pomoći da brzo osposobite svoj uređaj.
ZAHTJEV ZA SERVIS
Ako vaš ATN proizvod ne funkcionira kako bi trebao, a isprobali ste savjete za otklanjanje poteškoća i često postavljana pitanja. Molimo slijedite ove upute za pokretanje zahtjeva za servis:
-
Uklonite prstenove za montažu, poklopce i sve druge dodatke s proizvoda.
-
Zabilježite serijski broj proizvoda i čuvajte ga na mjestu gdje ga možete pronaći ako je potrebno.
-
Ispišite ovu stranicu za potvrdu i uključite je s vašom pošiljkom.
-
Ako je moguće, pošaljite proizvod u originalnom pakiranju, jer je to najsigurnija metoda.
-
Obavezno omotajte paket sigurno i koristite traku za pakiranje na vanjskoj strani.
-
Ako je moguće, pošaljite putem usluge koja omogućuje praćenje pošiljke. Molimo osigurajte pošiljku protiv gubitka.
-
Pošaljite na: ATN Europe LTD Service Center, RMA-XXXXX, 1588 Sofia Bulgaria, ul. "Okolovrasten pat" 456B Inter Logistic Park
-
Molimo zatražite RMA broj ispunjavanjem dolje navedenog obrasca.
Kako vratiti proizvode:
-
Kontaktirajte ATN Europe Ltd putem: email, chat ili telefon.
-
Uklonite prstenove za montažu, poklopce i sve druge dodatke s proizvoda.
-
Zabilježite serijski broj proizvoda i čuvajte ga na mjestu gdje ga možete pronaći ako je potrebno.
-
Ispišite i potpišite "ATN 30 DANA OBRAZAC ZA POVRAT" i uključite ga s vašom pošiljkom.
-
Pošaljite proizvod u originalnom pakiranju, jer je to najsigurnija metoda.
-
Obavezno omotajte paket sigurno i koristite traku za pakiranje na vanjskoj strani.
-
Pošaljite pošiljku samo koristeći TNT etiketu koju pruža naša usluga. Troškovi prijevoza za vraćanje robe su na trošak ATN Europe Ltd. Molimo ne stvarajte novu pošiljku s drugom etiketom ili kurirskom službom. Ako vam je potrebna pomoć ili nemate odgovarajuću etiketu – kontaktirajte nas putem e-maila, chata ili telefona.
Imajte na umu da nećemo prihvatiti pošiljke poslane bilo kojom drugom metodom povrata osim TNT povratne etikete koju smo poslali, kao ni pošiljke koje nemaju ispravno ispunjen i potpisan "ATN 30 DANA OBRAZAC ZA POVRAT".
Povrat novca:
Kada primimo vaš vraćeni proizvod i provjerimo da ispunjava uvjete za povrat, izvršit ćemo povrat vrijednosti proizvoda koji ste kupili u roku do 15 radnih dana. U slučaju da neki pribor ili dijelovi nedostaju, oni će biti odbijeni od iznosa koji će biti vraćen.
-
Ako ste platili kreditnom ili debitnom karticom, povrat će biti izvršen na banku koja je izdala karticu.
-
U slučaju da ste platili bankovnim prijenosom, morate upisati svoj IBAN i naziv računa vlasnika u ATN obrazac za povrat i potpisati dokument. Kupac koji je kupio proizvod i vlasnik bankovnog računa trebaju se podudarati. Povrat neće biti obrađen bez potpisanog obrasca.
Ispunite obrazac u nastavku i naši prodajni agenti će vas kontaktirati kako biste dovršili povrat ATN obrasca za povrat.