Centar za servis i popravak

Prije nego što pošaljete svoj ATN Europe proizvod na servis ili popravak,
pogledajte naše sekcije za otklanjanje poteškoća i često postavljana pitanja koje vam mogu pomoći da brzo osposobite svoj uređaj.

ZAHTJEV ZA SERVIS

Ako vaš ATN proizvod ne funkcionira kako bi trebao, a isprobali ste savjete za otklanjanje poteškoća i često postavljana pitanja. Molimo slijedite ove upute za pokretanje zahtjeva za servis:

  1. Uklonite prstenove za montažu, poklopce i sve druge dodatke s proizvoda.

  2. Zabilježite serijski broj proizvoda i čuvajte ga na mjestu gdje ga možete pronaći ako je potrebno.

  3. Ispišite ovu stranicu za potvrdu i uključite je s vašom pošiljkom.

  4. Ako je moguće, pošaljite proizvod u originalnom pakiranju, jer je to najsigurnija metoda.

  5. Obavezno omotajte paket sigurno i koristite traku za pakiranje na vanjskoj strani.

  6. Ako je moguće, pošaljite putem usluge koja omogućuje praćenje pošiljke. Molimo osigurajte pošiljku protiv gubitka.

  7. Pošaljite na: ATN Europe LTD Service Center, RMA-XXXXX, 1588 Sofia Bulgaria, ul. "Okolovrasten pat" 456B Inter Logistic Park

  8. Molimo zatražite RMA broj ispunjavanjem dolje navedenog obrasca.

Kako vratiti proizvode:
  1. Kontaktirajte ATN Europe Ltd putem: email, chat ili telefon.

  2. Uklonite prstenove za montažu, poklopce i sve druge dodatke s proizvoda.

  3. Zabilježite serijski broj proizvoda i čuvajte ga na mjestu gdje ga možete pronaći ako je potrebno.

  4. Ispišite i potpišite "ATN 30 DANA OBRAZAC ZA POVRAT" i uključite ga s vašom pošiljkom.

  5. Pošaljite proizvod u originalnom pakiranju, jer je to najsigurnija metoda.

  6. Obavezno omotajte paket sigurno i koristite traku za pakiranje na vanjskoj strani.

  7. Pošaljite pošiljku samo koristeći TNT etiketu koju pruža naša usluga. Troškovi prijevoza za vraćanje robe su na trošak ATN Europe Ltd. Molimo ne stvarajte novu pošiljku s drugom etiketom ili kurirskom službom. Ako vam je potrebna pomoć ili nemate odgovarajuću etiketu – kontaktirajte nas putem e-maila, chata ili telefona.

Imajte na umu da nećemo prihvatiti pošiljke poslane bilo kojom drugom metodom povrata osim TNT povratne etikete koju smo poslali, kao ni pošiljke koje nemaju ispravno ispunjen i potpisan "ATN 30 DANA OBRAZAC ZA POVRAT".

Povrat novca:

Kada primimo vaš vraćeni proizvod i provjerimo da ispunjava uvjete za povrat, izvršit ćemo povrat vrijednosti proizvoda koji ste kupili u roku do 15 radnih dana. U slučaju da neki pribor ili dijelovi nedostaju, oni će biti odbijeni od iznosa koji će biti vraćen.

  • Ako ste platili kreditnom ili debitnom karticom, povrat će biti izvršen na banku koja je izdala karticu.

  • U slučaju da ste platili bankovnim prijenosom, morate upisati svoj IBAN i naziv računa vlasnika u ATN obrazac za povrat i potpisati dokument. Kupac koji je kupio proizvod i vlasnik bankovnog računa trebaju se podudarati. Povrat neće biti obrađen bez potpisanog obrasca.

Ispunite obrazac u nastavku i naši prodajni agenti će vas kontaktirati kako biste dovršili povrat ATN obrasca za povrat.

TABLICA ZA USPOREDBU PUŠKOSKOPA
ATN Thor 4 ATN Thor LT ATN X-Sight 4k ATN X-Sight ltv